[O2] Dostawanie się zimnego powietrza do kabiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blackspot
    Rider
    • 2007
    • 291

    #26
    Zamieszczone przez kowal 2002
    EDIT. A jeszcze tak mi przyszło do głowy, czy w nogach pasażera to zimne powietrze też się pojawia? Może masz źle założony ( nieszczelny kołnierz ) filtr przeciwpyłkowy i z tamtąd dmucha to zimne powietrze...
    Jest to możliwe w końcu kilka tygodni temu robiłem przegląd w ASO i spece wymieniali filtr kabinowy. Ubiję jeśli to źle zamontowne. Wystarczy, że pobrudzili mi tapicerkę.

    Jak teraz jeszcze dojdzie ta fuszerka to jak ja mam mieć dobre zdanie o ASO. Rozumiem, że każdemu może się coś nie udać. Ale czemu zawsze w ASO?
    Powered by Rogalotti + DSG

    Komentarz

    • oolsztyniak
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6653
      • Superb II combi (3T5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #27
      Zamieszczone przez blackspot
      Ale czemu zawsze w ASO?
      Bo to właśnie reklama każdego ASO
      U mnie też dostaje się zimne powietrze (tyle że mam OI) przy zawracaniu (spod lewarka skrzyni biegów) wpada zimne powietrze. Zbytnio się tym nie martwie bo nie ma czym
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz

      • blackspot
        Rider
        • 2007
        • 291

        #28
        Zagadka rozwiązana. Pier... ASO. Po zdjęciu odłony nad nogami pasażera oczom moim ukazał się widok jak na załączonym obrazku.

        Przyczyny nawet dwie:

        1. Ten zielony element (nie wiem co to jest) nie był prawidłowo zamocowany w obudowie nagrzewnicy przez co jak widać na zdjęciu napalił nawet kawałek obudowy, której ślady widać na tym zielonym elemencie.
        2. Obudowa filtra przeciwpyłkowego też nie była zamontowana. Po prostu prawie spadła mi na wycieraczkę.

        I jak ja mam mieć zaufanie do ASO jak oni potrafią spierd.. nawet tak prostą czynność jak wymiana filtra przecipyłkowego. Od dzisiaj będę wymieniał go sam i zastrzegał przed przeglądem, że jest nowy. Do ASO będę kierował się tylko na wymianę oleju i pieczątkę i to też do czasu końca gwarancji/leasingu.

        Na nieszczęście ten przegląd robiełem tuż przed nastaniem zimy i wystąpieniem silnych mrozów stąd sam nie zorientowałem się, że moje ogrzewanie nie działa jak należy.

        Dzięki Wam znów nie marznę w moim aucie. Wielkie dzięki za pomoc.
        Załączone pliki
        Powered by Rogalotti + DSG

        Komentarz

        • zurcio
          RS
          • 2008
          • 2046

          #29
          Zamieszczone przez blackspot
          Zagadka rozwiązana. Pier... ASO. Po zdjęciu odłony nad nogami pasażera oczom moim ukazał się widok jak na załączonym obrazku.
          Koniec świata :? , ale dobrze, że się wyjaśniło ...
          Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #30
            Zamieszczone przez blackspot
            I jak ja mam mieć zaufanie do ASO
            ale nikt Ci nie każe mieć :lol:

            wiesz, O2 jest na rynku dopiero 4lata, każdy się dopiero uczy tego auta :lol:
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • blackspot
              Rider
              • 2007
              • 291

              #31
              Zamieszczone przez szkoda
              wiesz, O2 jest na rynku dopiero 4lata, każdy się dopiero uczy tego auta
              Proszę Cię. Wiem, że masz poczucie humoru i sarkazm tryska, ale do tego aby wymienić filtr kabinowy w O2 nie trzeba nic umieć. Wystarczy tylko chcieć.

              Ale pewnie według SAP trzeba przejść tygodniowe szkolenie zakończone trudnym egzaminem, uzyskać laurkę a potem to już można czesać klienta po kilkaset złotych za godzinę fuszerki. Sorki ale ja wysiadam z takiego posiągu. \

              Już kiedyś pisałem, że najchętniej kupiłbym nowe auto bez gwarancji za to odpowiednio taniej. Dla mnie może być to opcja dodatkowo płatna.
              Powered by Rogalotti + DSG

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #32
                blackspot, mnie po prostu słów brakuje jak słyszę takie rzeczy, akurat tutaj chodzi o kompletną pierdołę ale ja wiem, że jest DOKŁADNIE TAK SAMO również w kwestiach o wiele poważniejszych i KOSZTOWNYCH.

                Zamieszczone przez blackspot
                Już kiedyś pisałem, że najchętniej kupiłbym nowe auto bez gwarancji za to odpowiednio taniej. Dla mnie może być to opcja dodatkowo płatna.
                no właśnie
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • blackspot
                  Rider
                  • 2007
                  • 291

                  #33
                  Dlatego nie wyobrażam sobie aby w ASO robili mi w aucie nawet dość proste naprawy jak chociazby wymiana rozrządu, turbiny, uszczeli pod głowicą itp.
                  Wszystko to można łatwo spierniczyć, a konsekwencje mogą być smutne.

                  Już się boję, czy zdążę zakmnąć leasing zanim będę musiał wymieniać olej w DSG. W przeciwnym wypadku na pewno nie zrobię tego w ASO.
                  Powered by Rogalotti + DSG

                  Komentarz

                  • kowal 2002
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 5161

                    #34
                    blackspot, to zielone to rezystor od wentylatora nawiewu ( to dzięki niemu są różne prędkości nawiewu ). W czasie pracy wentylatora ten rezystor grzeje się całkiem konkretnie ( o ile pamiętam to najbardziej na 2 biegu ) i dlatego jest umieszczony wewnątrz tunelu gdzie jest chłodzony przepływającym powietrzem...

                    Co do ASO to oczywiście bez pytań :roll: ...
                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #35
                      Zamieszczone przez blackspot
                      Już się boję, czy zdążę zakmnąć leasing zanim będę musiał wymieniać olej w DSG. W przeciwnym wypadku na pewno nie zrobię tego w ASO.
                      obawiam się, że tutaj jesteś na nich skazany :?
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • blackspot
                        Rider
                        • 2007
                        • 291

                        #36
                        Całe szczęście nie. Mój zaprzyjaźniony mechanik spokojnie to robi w swoim zakładzie. I mam nadzieję wie co mówi bo na co dzień pracuje wciąż w ASO VW. Wiem, co zresztą widać, że to żadna gwarancja dobrej usługi, ale do niego jednak (jako do człowieka) mam 100% zaufania, więc zaryzykuję. Wiem, że nie podejmuje się roboty jak nie ma pewności, że potrafi ją zrobić. Akurat przy tej skrzyni jest to jedyna rzecz którą robi. Ale dobre i to.

                        Zresztą mogę podesłać wam parę maunali jak wymienć olej w skrzyni DSG. To bardzo prosta operacja. Trzeba mieć tylko sprytne narzędzie w postaci kawałka rurki (patrz zdjęcie) co się zwie VAS6262, VAS(komputer) lub VAG'a i to wszystko.
                        Załączone pliki
                        Powered by Rogalotti + DSG

                        Komentarz

                        • ARobert
                          Rider
                          • 2008
                          • 254
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #37
                          ..masakra. Można se auto sfajczyć od tego opornika. Udowodniłeś, że jednak było coś na rzeczy....

                          Komentarz

                          • szkoda
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 22543

                            #38
                            Zamieszczone przez blackspot
                            To bardzo prosta operacja.
                            to to ja wiem, tyle, że nie każdy chce się jej podjąć, ale skoro masz kogoś takiego to
                            może i ja skorzystam w przyszłości, chyba, że DGW się przełamie (zresztą może nie ma oporów, nie wiem)
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz

                            Pracuję...